Hocam diş olayı çok önemli şey ve ağrısı, sızısı hiç çekilmiyor, estetik konusu bir yana... Kanal tedavide uyuşturuyorlar haliyle, elbette biraz, çok az yani acı bile denemez ama doktoruna göre değişerek acıyor hocam size şimdi acımıyor desem sonra kandırmış olmak istemem bu daha kötü ama sonradan bana ağrı olmadı ve sonradan çok rahatlatıyor, birkaç dakika dayandığınıza değiyor. Bana kanal tedavi yapıldı ama son muayenemde doktor farketti ki eski kanal tedavim yanlış yapılmış bu yüzden birtakım sorun/lar daha çıktı, acelesi yok dedi İnşALLAH birkaç ay sonra yaptırmayı planlıyorum yani demek istediğim kanal tedavisini de iyi bir doktora yaptırın ki daha sonra sıkıntı çıkartmasın. Sağlıklı günler dilerim, rahat olun, endişelenmeyin.