• 12-08-2021, 16:47:00
    #10
    acıyıp acımaması tamamen doktoruna bağlı

    bayramdan 1 hafta önce öyle bir acı ile uyandım ki uykumdan ölüyorum sandım böyle bir acı yok ömrü hayatımda böyle bir acı çekmedim.. kanal tedavisi ve dolgu yaptırdım bende doktor seçimin çok önemli ama sen yine de ekstra iğne yapmasını iste
  • 12-08-2021, 17:37:40
    #11
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Benimde dişler kötü hadi hayırlısı
  • 12-08-2021, 18:14:28
    #12
    alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde dişler kötü hadi hayırlısı
    Aman dikkat edin hocam çok kötü birşey
  • 12-08-2021, 19:11:29
    #13
    Hocam bir çok dişimde kanal tedavisi var Sadece bir kere hafif bir agrı yasadım sadece genelde kanal tedavisi sonrası 10 15 gun ufak sızlamalar olur ısırırken vs. Telaşa asla kapılmayın hiç ağrı sızı genelde olmadı bende
  • 12-08-2021, 19:19:12
    #14
    Kanal tedavisi 1 kere oldum ne acı vardı ne ağrı. Ama işlemi yaparken koku geliyor burnunuza, o koku midemi çok bulandırmıştı nedense.
  • 12-08-2021, 19:22:34
    #15
    Ağrısına mı yanasın, diş fiyatlarına mı yanasın... 2 hafta sonra benimde randevum var. İmplant, estetik dolgu vs derken 12 bin fiyat çıktı. El mahkum...
  • 12-08-2021, 19:51:43
    #16
    CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağrısına mı yanasın, diş fiyatlarına mı yanasın... 2 hafta sonra benimde randevum var. İmplant, estetik dolgu vs derken 12 bin fiyat çıktı. El mahkum...
    Geçmiş olsun şimdiden malesef öyle