acıyıp acımaması tamamen doktoruna bağlı
bayramdan 1 hafta önce öyle bir acı ile uyandım ki uykumdan ölüyorum sandım böyle bir acı yok ömrü hayatımda böyle bir acı çekmedim.. kanal tedavisi ve dolgu yaptırdım bende doktor seçimin çok önemli ama sen yine de ekstra iğne yapmasını iste