• 08-07-2020, 19:43:54
    #28
    Güneydoğu da artık 200k civarı altın istiyorlar. Şaka gibi bir ortam var.
  • 08-07-2020, 19:47:42
    #29
    Maddi durumunuz kısıtlı idi ise 40 k mobilya için çok fazla, 20 k ya ben kendim aldım.
  • 08-07-2020, 19:49:11
    #30
    Kurumsal Backlink SEO
    vedase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde Eylül 6 da düğünüm var nasipse şu zamana kadar yaptığım masraflar 85k ek birşeyler illa ki çıkacaktır 100k bulur diye düşünüyorum

    40K mobilya
    10k salon
    25k altın
    10k alışveriş&dış çekim Iğdır
    10K Alışveriş Dış çekim ; Çık Biraz Çık Yetmez Bu
  • 08-07-2020, 19:57:02
    #31
    bende bakıyorum da mobilya neden beyaz eşyadan daha pahalı anlamıyorum teknoloji mobilyadan daha ucuz
  • 08-07-2020, 20:02:35
    #32
    Rakamlar tutarsız geldi.
    Bu kadar masraf yapıp da düğün salonunu 6k vermek sudan ucuz olmuş.
  • 08-07-2020, 20:07:22
    #33
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güneydoğu da artık 200k civarı altın istiyorlar. Şaka gibi bir ortam var.
    Hocam benim kayınço nişanlandı,.2 tane bilezik almış sadece sözde taktı 15 bin tutmuş, ince bilezik zaten.
    Doğu bölgesinde geçen sene bir kızın babası arkadaştan 30 tam altın istemişti. Geçen sene 40 bin tutuyordu, bu sene 70 bin tutuyor kafadan. Ek olarak bazı istekler de oluyor sadece bu başlık ya da süt hakkı olarak alınıyor.
    Evlenmek zor.
    Bir çeyrek olmuş 650 TL, düğüne gidip kim altın takabilecek? Zor cidden.
  • 08-07-2020, 20:09:34
    #34
    malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar 7 lira olmuş bu zamanda evlenilmez

    Hocam aklıma bu geldi doların düşeceği yok, ne kurtarırsak kardır bence
  • 08-07-2020, 20:11:12
    #35
    Biri benden böyle bir şey istese büyük ihtimalle vazgeçerdim.
    Tabi sizin bileceğiniz iş siz mutluysanız sorun yok demektir.
    Ayrıca altını yatırım amacıyla aldıysanız giderden saymanıza gerek olacağını düşünmüyorum.
  • 08-07-2020, 20:15:39
    #36
    Allah yardımcsınız olsun ülkemiz çok zor