Güneydoğu da artık 200k civarı altın istiyorlar. Şaka gibi bir ortam var.
Hocam benim kayınço nişanlandı,.2 tane bilezik almış sadece sözde taktı 15 bin tutmuş, ince bilezik zaten.
Doğu bölgesinde geçen sene bir kızın babası arkadaştan 30 tam altın istemişti. Geçen sene 40 bin tutuyordu, bu sene 70 bin tutuyor kafadan. Ek olarak bazı istekler de oluyor sadece bu başlık ya da süt hakkı olarak alınıyor.
Evlenmek zor.
Bir çeyrek olmuş 650 TL, düğüne gidip kim altın takabilecek? Zor cidden.