• 24-12-2022, 23:45:42
    #1
    ᴀɪ ꜱᴘᴇᴄɪᴀʟɪꜱᴛ💎
    selamlar iyi forumlar,
    Arkadaşlar birkaç sorum olacak ilgi alakası yada bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim,
    1-E Sim mevzusu nedir?
    2-Yurt dışı cihaz alırsak TR esim bağlarsak problemsiz kullanabilirmiyiz?
    3- Lesgo ve sarı ilanlarda sürekli önüme yurt dışı iphoneler geliyor kullanan bunu nasıl kullanıyor ?
    4-Sizce yurt dışı iphone almak mantıklımı ?
    5- 1 seneyi doldurmadan bir kıbrıs giriş çıkışım oldu e devletten baktığımda kayıt yaptırılabilir yazıyor yani ben yurt dışı cihazını türkiyeye kayıt ettirebilirmiyim ?
    ilgilenip zaman ayırıp okuyan cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler
  • 24-12-2022, 23:49:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    2 sim ,fiziksel olmayan sim. örnek vereyim 13 pro max hakkında bölümünde 2. imei olur. vodafone gidip örneğin e sim isterseniz telefon o imei üzerinden çalışır.

    TR e sim bağlarsanız 4 ay sadece kullanabilirsiniz. fiziksel sim için 4 ay e sim için de 4 ay desek geri kalan günler telefonunuz sinyal almaz.

    yurt dışı iphone aldım . yurt dışına çıkış giriş yaptım 2700 lira ödeyerek e devletten imei kaydet yaptım.

    bence mantıklı 40 bin liralık telefonlar 20 bine satılıyor.

    1 seneyi doldurmadan bir kıbrıs giriş çıkışım oldu e devletten baktığımda kayıt yaptırılabilir yazıyor yani ben yurt dışı cihazını türkiyeye kayıt ettirebilirmiyim ?
    -kayıt ettirebilirsin
  • 25-12-2022, 00:04:53
    #3
    ᴀɪ ꜱᴘᴇᴄɪᴀʟɪꜱᴛ💎
    BilgMuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 sim ,fiziksel olmayan sim. örnek vereyim 13 pro max hakkında bölümünde 2. imei olur. vodafone gidip örneğin e sim isterseniz telefon o imei üzerinden çalışır.

    TR e sim bağlarsanız 4 ay sadece kullanabilirsiniz. fiziksel sim için 4 ay e sim için de 4 ay desek geri kalan günler telefonunuz sinyal almaz.

    yurt dışı iphone aldım . yurt dışına çıkış giriş yaptım 2700 lira ödeyerek e devletten imei kaydet yaptım.

    bence mantıklı 40 bin liralık telefonlar 20 bine satılıyor.

    1 seneyi doldurmadan bir kıbrıs giriş çıkışım oldu e devletten baktığımda kayıt yaptırılabilir yazıyor yani ben yurt dışı cihazını türkiyeye kayıt ettirebilirmiyim ?
    -kayıt ettirebilirsin
    Değerli bilgilerini paylaştığın için teşekkür ederim 16-17bin arası 11 kapalı kutu satıyorlar ozaman 13 promax alıp 2700'e kendi adıma kaydettirsem çok daha uygun fiyatlı TR telefonuna sahip olacağım anladığım kadarıyla ?
  • 25-12-2022, 00:12:58
    #4
    Hocam kayıt sırasında 3 adet imei ye kadar yazılabiliyormuş. Bir arkadaş öyle söyledi. Kayıt yaparken cihazdaki fiziksel sim imeisi ve esim imeisinin ikisini de kayıt yapacaksınız. Böylece kullanılabilir sorunsuz
  • 25-12-2022, 00:14:15
    #5
    ᴀɪ ꜱᴘᴇᴄɪᴀʟɪꜱᴛ💎
    Kdrncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kayıt sırasında 3 adet imei ye kadar yazılabiliyormuş. Bir arkadaş öyle söyledi. Kayıt yaparken cihazdaki fiziksel sim imeisi ve esim imeisinin ikisini de kayıt yapacaksınız. Böylece kullanılabilir sorunsuz
    bunu yaptığımda ürün TR cihazı oluyor doğrumudur yani global garantili TR cihazı adına giriyor ?
  • 25-12-2022, 01:34:53
    #6
    EquesGFX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu yaptığımda ürün TR cihazı oluyor doğrumudur yani global garantili TR cihazı adına giriyor ?
    Hayır hocam yine yurtdışı cihazı oluyor. TR de 1 yıl garantisi olan modller oluyor global ona bakmak lazım da. Yurtdışı cihazları kayıt yapınca 3sene boyunca kayıt yapılan kişinin adına olan hat dışında hiçbir hatla çalışmyıor. Satması ciddi mesele yani.
  • 25-12-2022, 12:29:22
    #7
    ᴀɪ ꜱᴘᴇᴄɪᴀʟɪꜱᴛ💎
    Kdrncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hocam yine yurtdışı cihazı oluyor. TR de 1 yıl garantisi olan modller oluyor global ona bakmak lazım da. Yurtdışı cihazları kayıt yapınca 3sene boyunca kayıt yapılan kişinin adına olan hat dışında hiçbir hatla çalışmyıor. Satması ciddi mesele yani.
    bilgi için teşekkür ederim biz hiç başımız ağrımadan normal faturalı cihaz alalım