2 sim ,fiziksel olmayan sim. örnek vereyim 13 pro max hakkında bölümünde 2. imei olur. vodafone gidip örneğin e sim isterseniz telefon o imei üzerinden çalışır.

TR e sim bağlarsanız 4 ay sadece kullanabilirsiniz. fiziksel sim için 4 ay e sim için de 4 ay desek geri kalan günler telefonunuz sinyal almaz.

yurt dışı iphone aldım . yurt dışına çıkış giriş yaptım 2700 lira ödeyerek e devletten imei kaydet yaptım.

bence mantıklı 40 bin liralık telefonlar 20 bine satılıyor.

1 seneyi doldurmadan bir kıbrıs giriş çıkışım oldu e devletten baktığımda kayıt yaptırılabilir yazıyor yani ben yurt dışı cihazını türkiyeye kayıt ettirebilirmiyim ?
-kayıt ettirebilirsin