selamlar iyi forumlar,
Arkadaşlar birkaç sorum olacak ilgi alakası yada bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim,
1-E Sim mevzusu nedir?
2-Yurt dışı cihaz alırsak TR esim bağlarsak problemsiz kullanabilirmiyiz?
3- Lesgo ve sarı ilanlarda sürekli önüme yurt dışı iphoneler geliyor kullanan bunu nasıl kullanıyor ?
4-Sizce yurt dışı iphone almak mantıklımı ?
5- 1 seneyi doldurmadan bir kıbrıs giriş çıkışım oldu e devletten baktığımda kayıt yaptırılabilir yazıyor yani ben yurt dışı cihazını türkiyeye kayıt ettirebilirmiyim ?
ilgilenip zaman ayırıp okuyan cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler