Hocam kayıt sırasında 3 adet imei ye kadar yazılabiliyormuş. Bir arkadaş öyle söyledi. Kayıt yaparken cihazdaki fiziksel sim imeisi ve esim imeisinin ikisini de kayıt yapacaksınız. Böylece kullanılabilir sorunsuz