Kdrncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kayıt sırasında 3 adet imei ye kadar yazılabiliyormuş. Bir arkadaş öyle söyledi. Kayıt yaparken cihazdaki fiziksel sim imeisi ve esim imeisinin ikisini de kayıt yapacaksınız. Böylece kullanılabilir sorunsuz
bunu yaptığımda ürün TR cihazı oluyor doğrumudur yani global garantili TR cihazı adına giriyor ?