• 16-03-2021, 21:13:45
    #1
    Merhabalar, 2.el Xiaomi Mi 9 SE modeli aramaktayım özellikle siyah(gri) renk olması gerekiyor.
  • 16-03-2021, 21:14:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Direk Mi9 isteseydin verebilirdim. Bende cihaz değiştirecektim
  • 16-03-2021, 21:15:45
    #3
    minnox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk Mi9 isteseydin verebilirdim. Bende cihaz değiştirecektim
    Mi 9 SE modeli biraz daha küçük boyutlu olduğu için istiyorum hocam.
  • 16-03-2021, 21:16:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    JaGGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mi 9 SE modeli biraz daha küçük boyutlu olduğu için istiyorum hocam.
    Evet bi tık daha kucuk. Bu da S ve S+ gibi bişey

    Şimdiden güle güle kullan. Fikrin değişirse cihaz bende, temizidr ^^

    İyi akşamlar,
  • 16-03-2021, 21:17:44
    #5
    İthalatcı garantili aldım.ekran sorunundan dolayı 3 kere servise gitti geldi yazılım kaynaklı denildi yine bozuldu ekran yani demem o ki şans işi birazda lakin özellikle belirttigin model icin bu konuda cok sikayet var bende dahil.
  • 16-03-2021, 21:24:42
    #6
    Beykozlum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İthalatcı garantili aldım.ekran sorunundan dolayı 3 kere servise gitti geldi yazılım kaynaklı denildi yine bozuldu ekran yani demem o ki şans işi birazda lakin özellikle belirttigin model icin bu konuda cok sikayet var bende dahil.
    Merhabalar, bahsettiğin gibi tamamiyle şans işi sanırım. Öncesinden kullanıpta satışını yapmıştım ihtiyaçtan ötürü.
  • 16-03-2021, 21:26:35
    #7
    JaGGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, bahsettiğin gibi tamamiyle şans işi sanırım. Öncesinden kullanıpta satışını yapmıştım ihtiyaçtan ötürü.
    Telefonun performansı kamerası vs parasının kat ve kat ustundeki telefonlara es deger ama o sans bana gulmedi cok da seviyorum telefonumu artik cepten yaptirip kullanacagim 800 civari ekrani 🙂
  • 16-03-2021, 21:32:26
    #8
    Beykozlum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonun performansı kamerası vs parasının kat ve kat ustundeki telefonlara es deger ama o sans bana gulmedi cok da seviyorum telefonumu artik cepten yaptirip kullanacagim 800 civari ekrani 🙂
    Bana göre ithalatçı garantili olmasıda kötü, bunu çok önceden Mi 5 telefonumda yaşamıştım ekran dokunmatiğinde kasmalar mevcuttu 3 kez ithalatçı firmanın belirlediği garanti birimine gönderdim yapmadılar uyduruk sebepler belirttiler en sonda cepten kendim yeni ekran ile çözümü bulmuştum
  • 16-03-2021, 21:33:18
    #9
    JaGGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre ithalatçı garantili olmasıda kötü, bunu çok önceden Mi 5 telefonumda yaşamıştım ekran dokunmatiğinde kasmalar mevcuttu 3 kez ithalatçı firmanın belirlediği garanti birimine gönderdim yapmadılar uyduruk sebepler belirttiler en sonda cepten kendim yeni ekran ile çözümü bulmuştum
    Aynı yoldayım bende 😁