Beykozlum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İthalatcı garantili aldım.ekran sorunundan dolayı 3 kere servise gitti geldi yazılım kaynaklı denildi yine bozuldu ekran yani demem o ki şans işi birazda lakin özellikle belirttigin model icin bu konuda cok sikayet var bende dahil.
Merhabalar, bahsettiğin gibi tamamiyle şans işi sanırım. Öncesinden kullanıpta satışını yapmıştım ihtiyaçtan ötürü.