JaGGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, bahsettiğin gibi tamamiyle şans işi sanırım. Öncesinden kullanıpta satışını yapmıştım ihtiyaçtan ötürü.
Telefonun performansı kamerası vs parasının kat ve kat ustundeki telefonlara es deger ama o sans bana gulmedi cok da seviyorum telefonumu artik cepten yaptirip kullanacagim 800 civari ekrani 🙂