Beykozlum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonun performansı kamerası vs parasının kat ve kat ustundeki telefonlara es deger ama o sans bana gulmedi cok da seviyorum telefonumu artik cepten yaptirip kullanacagim 800 civari ekrani 🙂
Bana göre ithalatçı garantili olmasıda kötü, bunu çok önceden Mi 5 telefonumda yaşamıştım ekran dokunmatiğinde kasmalar mevcuttu 3 kez ithalatçı firmanın belirlediği garanti birimine gönderdim yapmadılar uyduruk sebepler belirttiler en sonda cepten kendim yeni ekran ile çözümü bulmuştum