Bana göre ithalatçı garantili olmasıda kötü, bunu çok önceden Mi 5 telefonumda yaşamıştım ekran dokunmatiğinde kasmalar mevcuttu 3 kez ithalatçı firmanın belirlediği garanti birimine gönderdim yapmadılar uyduruk sebepler belirttiler en sonda cepten kendim yeni ekran ile çözümü bulmuştum