• 05-09-2012, 15:32:51
    #1
    Arkadaşlar ben genel sağlık sigortasından yararlanıyordum 18 yaşını geçtiğim için birde okumadığım için şimdi resmen kaydoldum otomatik mi başlıyacak yoksa bir yere gitmemiz gerekiyor mu ?
  • 05-09-2012, 17:19:27
    #2
    Otomatik başlamaz. Okuldan kayıt sonrası hemen öğrenci belgesi alıp SGK ya götürebilirsin.
  • 08-09-2012, 01:47:58
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de aynı durumdaydım. Bir de sigorta başladığından beri aylık 105 lira ödenmesi gerekiyordu hiç birini ödememiştim. Bugün sgk'ya gittim öğrenci belgesini verip sağlık sigortasını durdurdum, babam emekli sandığına dahil olduğu için 25 yaşına kadar okuduğum için bakılıyorum. 930 lira kadar borcum varmış gidip ziraat bankasına ödeyeceğim borcumu. İhmal etmeyin böyle şeyleri arkadaşlar en azından gidip sorun derim
  • 08-09-2012, 01:50:33
    #4
    Dijital Çözümler
    Açık öğretimde okuduğumuz takdirde ailemizin sigortasından yararlanabiliyor muyuz ? Açık öğretim fakültesinden öğrenci olduğuma dair bir belge alsam yararlanabilir miyim ?
  • 08-09-2012, 01:57:52
    #5
    oZn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık öğretimde okuduğumuz takdirde ailemizin sigortasından yararlanabiliyor muyuz ? Açık öğretim fakültesinden öğrenci olduğuma dair bir belge alsam yararlanabilir miyim ?
    Sizinde öğrenci belgenizi SGK kurumlarına götürmeniz ve sigortanızı başlatmanız gerekiyor hocam. 18 yaşını geçtiyseniz eğer.
  • 09-09-2012, 19:57:07
    #6
    Bunu bildiğim iyi oldu. Bende babamdan kalan emekli maaşını alamıyordum bu yüzden.
  • 09-09-2012, 19:59:04
    #7
    geçen gün gittim açtırdım kapalıydı, öğrenci belgesinin aslını istiyorlar birde form dolduruyorsun. Öğrenci belgesinin fotokopisi olmuyor giderken aklında bulunsun.
  • 11-09-2012, 20:35:44
    #8
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu bildiğim iyi oldu. Bende babamdan kalan emekli maaşını alamıyordum bu yüzden.
    konuyla falan alakası yok ama hocam avatarınız beni korkuttu taa ki bu linke bakana kadar https://www.r10.net/avatars/52468-zeg...ine=1343918732

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:35:44 -->-> Daha önceki mesaj 20:26:16 --

    bu ne ya her fotoğrafta sanki ölü piksel varmış gibi çıkıyor. http://prntscr.com/fd7ao buyrun bakın