Sigorta otomatik başlar mı ?
7
●1.035
- 08-09-2012, 01:47:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben de aynı durumdaydım. Bir de sigorta başladığından beri aylık 105 lira ödenmesi gerekiyordu hiç birini ödememiştim. Bugün sgk'ya gittim öğrenci belgesini verip sağlık sigortasını durdurdum, babam emekli sandığına dahil olduğu için 25 yaşına kadar okuduğum için bakılıyorum. 930 lira kadar borcum varmış gidip ziraat bankasına ödeyeceğim borcumu. İhmal etmeyin böyle şeyleri arkadaşlar en azından gidip sorun derim
- 08-09-2012, 01:50:33Açık öğretimde okuduğumuz takdirde ailemizin sigortasından yararlanabiliyor muyuz ? Açık öğretim fakültesinden öğrenci olduğuma dair bir belge alsam yararlanabilir miyim ?
- 08-09-2012, 01:57:52Sizinde öğrenci belgenizi SGK kurumlarına götürmeniz ve sigortanızı başlatmanız gerekiyor hocam. 18 yaşını geçtiyseniz eğer.oZn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2012, 20:35:44konuyla falan alakası yok ama hocam avatarınız beni korkuttuzego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
taa ki bu linke bakana kadar
https://www.r10.net/avatars/52468-zeg...ine=1343918732
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:35:44 -->-> Daha önceki mesaj 20:26:16 --
bu ne ya her fotoğrafta sanki ölü piksel varmış gibi çıkıyor. http://prntscr.com/fd7ao buyrun bakın
taa ki bu linke bakana kadar