Konu
Sigorta otomatik başlar mı ?
05-09-2012, 15:32:51
#1
MacTR
Arkadaşlar ben genel sağlık sigortasından yararlanıyordum 18 yaşını geçtiğim için birde okumadığım için şimdi resmen kaydoldum otomatik mi başlıyacak yoksa bir yere gitmemiz gerekiyor mu ?