Arkadaşlar ben genel sağlık sigortasından yararlanıyordum 18 yaşını geçtiğim için birde okumadığım için şimdi resmen kaydoldum otomatik mi başlıyacak yoksa bir yere gitmemiz gerekiyor mu ?