Ben de aynı durumdaydım. Bir de sigorta başladığından beri aylık 105 lira ödenmesi gerekiyordu hiç birini ödememiştim. Bugün sgk'ya gittim öğrenci belgesini verip sağlık sigortasını durdurdum, babam emekli sandığına dahil olduğu için 25 yaşına kadar okuduğum için bakılıyorum. 930 lira kadar borcum varmış gidip ziraat bankasına ödeyeceğim borcumu. İhmal etmeyin böyle şeyleri arkadaşlar en azından gidip sorun derim