Bunu bildiğim iyi oldu. Bende babamdan kalan emekli maaşını alamıyordum bu yüzden.
konuyla falan alakası yok ama hocam avatarınız beni korkuttu

taa ki bu linke bakana kadar
https://www.r10.net/avatars/52468-zeg...ine=1343918732
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:35:44 -->-> Daha önceki mesaj 20:26:16 --
bu ne ya her fotoğrafta sanki ölü piksel varmış gibi çıkıyor.
http://prntscr.com/fd7ao buyrun bakın