oZn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açık öğretimde okuduğumuz takdirde ailemizin sigortasından yararlanabiliyor muyuz ? Açık öğretim fakültesinden öğrenci olduğuma dair bir belge alsam yararlanabilir miyim ?
Sizinde öğrenci belgenizi SGK kurumlarına götürmeniz ve sigortanızı başlatmanız gerekiyor hocam. 18 yaşını geçtiyseniz eğer.