Üniversite Kayıt Dondurma Hk.
11
●65
- 27-10-2021, 18:52:46Selamlar. Ben de bu sene maddi imkansızlıktan kaynaklı dondurdum. Vakıf üniversitesindeysen eğer senelik ücretin %50 sini isterler. Devlet ise dert etmene gerek yok. Dondurduğun zaman da dondurduğun sınıftan devam edersin edeceğin zaman. Diplomada yazmaz bu dondurma olayı vs. Geç bitirirsin sadece. Negatiflik bir şeyi yok.
- 27-10-2021, 18:54:36Üyeliği durdurulduKayıt tarihi ve mezuniyet tarihi vs yazmaz mı diplomada ?tc_pilot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2021, 18:56:33istersen 20 senede bitir, tek bakacakları şey ortalaman olurTagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2021, 18:57:06Üyeliği durdurulduOBP'de düşüyor :/kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2021, 18:58:01Yazıyor tabii fakat geç bitirme gerekçesi yazmıyor. Sorarlarsa siz söylersiniz iş görüşmelerinizde vs. Negatif bir durum yok. 😊
TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-10-2021, 18:58:22Bu kimseyi ilgilendirmez. Olumsuz bir etkisi olmaz yani.TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2021, 18:59:31Üyeliği durdurulduAtılacağım sektör için bu kafa karıştırıcı olacak çünkü. İşinde profesyonel ama eğitim düşük algısı yaratacak. Adam benim dondurduğuma inanmak yerine kaldığımın gerekçesine doğru gider. Karışık bir durum ya. Hayırlısı.tc_pilot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2021, 19:00:06Şu devirde okusan da çevresel olarak bi yararı yok zaten 😀 Kendini geliştir yatırım yap dondurma süren bitene kadar. Kendine katkını arttır daha yararlı. Okuyoruz da ne oluyor sanki. Aramızda şanslı olan kişiler vasıflı olduğu meslekte görev alabiliyor. Diğerleri vasıflı da olsa ülkenin hali ortada..