Selamlar. Ben de bu sene maddi imkansızlıktan kaynaklı dondurdum. Vakıf üniversitesindeysen eğer senelik ücretin %50 sini isterler. Devlet ise dert etmene gerek yok. Dondurduğun zaman da dondurduğun sınıftan devam edersin edeceğin zaman. Diplomada yazmaz bu dondurma olayı vs. Geç bitirirsin sadece. Negatiflik bir şeyi yok.