Şu devirde okusan da çevresel olarak bi yararı yok zaten 😀 Kendini geliştir yatırım yap dondurma süren bitene kadar. Kendine katkını arttır daha yararlı. Okuyoruz da ne oluyor sanki. Aramızda şanslı olan kişiler vasıflı olduğu meslekte görev alabiliyor. Diğerleri vasıflı da olsa ülkenin hali ortada..