tc_pilot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar. Ben de bu sene maddi imkansızlıktan kaynaklı dondurdum. Vakıf üniversitesindeysen eğer senelik ücretin %50 sini isterler. Devlet ise dert etmene gerek yok. Dondurduğun zaman da dondurduğun sınıftan devam edersin edeceğin zaman. Diplomada yazmaz bu dondurma olayı vs. Geç bitirirsin sadece. Negatiflik bir şeyi yok.
Kayıt tarihi ve mezuniyet tarihi vs yazmaz mı diplomada ?