Selamlar arkadaşlar, maddiyat biraz iyi olmadığı için ön lisans kazandığım okulun kaydını dondurmak istiyorum. Bu diplomama vs bir etki eder mi? Bilginiz var mı ? Aydınlatırsanız sevinirim.