tc_pilot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazıyor tabii fakat geç bitirme gerekçesi yazmıyor. Sorarlarsa siz söylersiniz iş görüşmelerinizde vs. Negatif bir durum yok. 😊
Atılacağım sektör için bu kafa karıştırıcı olacak çünkü. İşinde profesyonel ama eğitim düşük algısı yaratacak. Adam benim dondurduğuma inanmak yerine kaldığımın gerekçesine doğru gider. Karışık bir durum ya. Hayırlısı.