• 27-10-2021, 18:50:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar arkadaşlar, maddiyat biraz iyi olmadığı için ön lisans kazandığım okulun kaydını dondurmak istiyorum. Bu diplomama vs bir etki eder mi? Bilginiz var mı ? Aydınlatırsanız sevinirim.
  • 27-10-2021, 18:52:46
    #2
    Selamlar. Ben de bu sene maddi imkansızlıktan kaynaklı dondurdum. Vakıf üniversitesindeysen eğer senelik ücretin %50 sini isterler. Devlet ise dert etmene gerek yok. Dondurduğun zaman da dondurduğun sınıftan devam edersin edeceğin zaman. Diplomada yazmaz bu dondurma olayı vs. Geç bitirirsin sadece. Negatiflik bir şeyi yok.
  • 27-10-2021, 18:54:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tc_pilot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar. Ben de bu sene maddi imkansızlıktan kaynaklı dondurdum. Vakıf üniversitesindeysen eğer senelik ücretin %50 sini isterler. Devlet ise dert etmene gerek yok. Dondurduğun zaman da dondurduğun sınıftan devam edersin edeceğin zaman. Diplomada yazmaz bu dondurma olayı vs. Geç bitirirsin sadece. Negatiflik bir şeyi yok.
    Kayıt tarihi ve mezuniyet tarihi vs yazmaz mı diplomada ?
  • 27-10-2021, 18:56:33
    #4
    .best ONE 🏆
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt tarihi ve mezuniyet tarihi vs yazmaz mı diplomada ?
    istersen 20 senede bitir, tek bakacakları şey ortalaman olur
  • 27-10-2021, 18:57:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istersen 20 senede bitir, tek bakacakları şey ortalaman olur
    OBP'de düşüyor :/
  • 27-10-2021, 18:58:01
    #6
    Yazıyor tabii fakat geç bitirme gerekçesi yazmıyor. Sorarlarsa siz söylersiniz iş görüşmelerinizde vs. Negatif bir durum yok. 😊
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt tarihi ve mezuniyet tarihi vs yazmaz mı diplomada ?
  • 27-10-2021, 18:58:22
    #7
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt tarihi ve mezuniyet tarihi vs yazmaz mı diplomada ?
    Bu kimseyi ilgilendirmez. Olumsuz bir etkisi olmaz yani.
  • 27-10-2021, 18:59:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tc_pilot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıyor tabii fakat geç bitirme gerekçesi yazmıyor. Sorarlarsa siz söylersiniz iş görüşmelerinizde vs. Negatif bir durum yok. 😊
    Atılacağım sektör için bu kafa karıştırıcı olacak çünkü. İşinde profesyonel ama eğitim düşük algısı yaratacak. Adam benim dondurduğuma inanmak yerine kaldığımın gerekçesine doğru gider. Karışık bir durum ya. Hayırlısı.
  • 27-10-2021, 19:00:06
    #9
    Şu devirde okusan da çevresel olarak bi yararı yok zaten 😀 Kendini geliştir yatırım yap dondurma süren bitene kadar. Kendine katkını arttır daha yararlı. Okuyoruz da ne oluyor sanki. Aramızda şanslı olan kişiler vasıflı olduğu meslekte görev alabiliyor. Diğerleri vasıflı da olsa ülkenin hali ortada..