• 03-09-2021, 23:55:27
    #1
    Herkese merhaba bugün size hikayemden bahsedeceğim 1 yıl emek verdim çalıştım çabaladım üniversite kazandım ama günümüzün şartlarına bakıyorum galiba gidemeyecem gidememin sebebi ise maddi yönden sorun yaşamam arkadaşlar bana bir fikir verin lütfen nasıl halledebilirim bu işi burs başvuruları ne zaman olur burs ücretleri ile geçinebilirmiyim ? Biri yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkür ederim
  • 03-09-2021, 23:57:47
    #2
    Hocam yapabileceğiniz işleri belirtseniz, insanlar sizden hizmet alsa, buradaki birçok kişi gibi bence okumaya yetecek paranızı çıkarırsınız. Makale, backlink yada manual yapılan içerik / ürün kopyalama gibi. bence erken pes etmeyin, zor olan şeyler daha değerlidir. O şekilde bir konun olursa, ve üniv durumunu kanıtlarsan, hem burs gibi senden düzenli iş alırım, hemde müşteri bulurum.
  • 03-09-2021, 23:58:29
    #3
    Kardesim 650 lira burs ile farklı sehirde okuyacaksan hicbiseye yetmez. Gider gitmez bi kafede vs is bul.
  • 03-09-2021, 23:59:22
    #4
    Platin üye
    hayırlı olsun hangi bölümü kazandınız.
    hem çalışıp hem okuyan çok öğrenci kardeşimiz var.
    baba evi gibi olmaz tabi sorumluluk sahibi olursun + para bile biriktirirsin.
  • 04-09-2021, 00:00:28
    #5
    Aile evinde okumaktan başka çare yok gibi ( ben de öyle yapacağım )
  • 04-09-2021, 00:00:52
    #6
    Farklı şehirde okuyacaksanız yetmez. Pandemi girmeden önce 800 civarı yurt dahil yetiyordu. Şimdi 1000 anca yeter. 650 kredi veya burstan gelecekse 350 sizin bulmanız gerekiyor. Hem okuyup hem çalışırsanız rahatlıkla okur para bile arttırırsınız.
  • 04-09-2021, 00:02:28
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı şehirde okuyacaksanız yetmez. Pandemi girmeden önce 800 civarı yurt dahil yetiyordu. Şimdi 1000 anca yeter. 650 kredi veya burstan gelecekse 350 sizin bulmanız gerekiyor. Hem okuyup hem çalışırsanız rahatlıkla okur para bile arttırırsınız.
    800 civarı parayla nerede okuyordunuz hocam? Ben 5 yıldır izmirde okuyorum hiç öyle bir parayla geçinemedim 😂
  • 04-09-2021, 00:03:22
    #8
    Eğer iyi bir üniversitede iyi bir bölüm kazanmadıysanız hiç gitmeyin daha iyi. 4-5 sene esnaf zengin edip boş gezeceğinize ve en önemlisi hayatınızın en değerli/enerjik zamanlarını heba edeceğinize; küçük ama çok talep gören bir zanaat öğrenip erkenden ticarete atılın.
  • 04-09-2021, 00:03:25
    #9
    Öncelikle hayırlı olsun, okumanın elbette ki maddiyat gibi bir sıkıntısı vardır. Hele ki farklı bir şehir ve tanıdık yoksa eksi yönde başlıyorsunuz. Kazandığınız bölüm değecek bir bölüm ise asla vazgeçmeyin. Gittiğiniz yerde çalışarak okumayı halledebileceğinize inanıyorum. Bende 2 yıl boyunca üniversiteyi 9-5 okul akşam 5-12 bir işte çalışarak tamamladım.