MSK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üniversite kazandım ama ...
21
●882
- 04-09-2021, 00:14:53haddime değil ama benim önerim, 1 sene daha çalış, en azından 4 senelik iyi bir bölüm kazan. okurken de paranı kazanacağın çok iş var r10 da. 2 yıllığı askeriye bile kabul etmiyor, patronu geçtim.. okumana değsin, ileride çok pişman olursun 1 sene daha çalışıp tüm limitlerini sonuna kadar kullanmadığına
çünkü şuan kendin için çektiğin bu durumu, 2-3 sene sonra ailen için, çocuğun için cekeceksin, o zamanda elinden birşey gelmez. asıl silleyi hayat o zaman vurur, bu ekonomide işsizlikte
bir genç kardeşimi motive etmeye , erkenden farkındalık yaratmaya çalışıyorum..