• 04-09-2021, 00:12:19
    #19
    MSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi bölümü kazandın hocam birde
    Bilişim güvenliği teknolojileri hocam
  • 04-09-2021, 00:12:43
    #20
    ruhsuzel02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilişim güvenliği teknolojileri hocam
    2 yıllık , değil mi ?
  • 04-09-2021, 00:13:07
    #21
    MSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık , değil mi ?
    Evet hocam
  • 04-09-2021, 00:14:53
    #22
    haddime değil ama benim önerim, 1 sene daha çalış, en azından 4 senelik iyi bir bölüm kazan. okurken de paranı kazanacağın çok iş var r10 da. 2 yıllığı askeriye bile kabul etmiyor, patronu geçtim.. okumana değsin, ileride çok pişman olursun 1 sene daha çalışıp tüm limitlerini sonuna kadar kullanmadığına

    çünkü şuan kendin için çektiğin bu durumu, 2-3 sene sonra ailen için, çocuğun için cekeceksin, o zamanda elinden birşey gelmez. asıl silleyi hayat o zaman vurur, bu ekonomide işsizlikte

    bir genç kardeşimi motive etmeye , erkenden farkındalık yaratmaya çalışıyorum..