Öncelikle hayırlı olsun, okumanın elbette ki maddiyat gibi bir sıkıntısı vardır. Hele ki farklı bir şehir ve tanıdık yoksa eksi yönde başlıyorsunuz. Kazandığınız bölüm değecek bir bölüm ise asla vazgeçmeyin. Gittiğiniz yerde çalışarak okumayı halledebileceğinize inanıyorum. Bende 2 yıl boyunca üniversiteyi 9-5 okul akşam 5-12 bir işte çalışarak tamamladım.