Herkese merhaba bugün size hikayemden bahsedeceğim 1 yıl emek verdim çalıştım çabaladım üniversite kazandım ama günümüzün şartlarına bakıyorum galiba gidemeyecem gidememin sebebi ise maddi yönden sorun yaşamam arkadaşlar bana bir fikir verin lütfen nasıl halledebilirim bu işi burs başvuruları ne zaman olur burs ücretleri ile geçinebilirmiyim ? Biri yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkür ederim