Eğer iyi bir üniversitede iyi bir bölüm kazanmadıysanız hiç gitmeyin daha iyi. 4-5 sene esnaf zengin edip boş gezeceğinize ve en önemlisi hayatınızın en değerli/enerjik zamanlarını heba edeceğinize; küçük ama çok talep gören bir zanaat öğrenip erkenden ticarete atılın.