• 27-09-2020, 21:36:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Önlisans'tan mezun olup 2 yıl tecilden sonra üniversite kazansak askerlik tekrar tecil oluyor mu? Benim tecilim bugün doldu. DGS ile tercih yapacağım ama askerlik sıkıntı olur mu? Tecil yapabilir miyim?
  • 27-09-2020, 21:37:52
    #2
    hayir sıkıntı olmaz yapabilirsin
  • 27-09-2020, 21:41:04
    #3
    groom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önlisans'tan mezun olup 2 yıl tecilden sonra üniversite kazansak askerlik tekrar tecil oluyor mu? Benim tecilim bugün doldu. DGS ile tercih yapacağım ama askerlik sıkıntı olur mu? Tecil yapabilir miyim?
    Mevcut öğrencilik ilişiğiniz son diplomanızdan bir seviye yukarıda olduğu sürece tecile devam edersiniz. Yani evet, önlisanstan lisans seviyesine çıktığınız için tecil edilir. Aynı şekilde lisanstan sonra yüksek lisansa geçiş ve ardından doktora gibi süreç devam eder. Aynı türden ikinci bir eğitimde tecil süre bitiminin ardından tekrar uygulanmaz.
  • 27-09-2020, 21:41:50
    #4
    Üni kayıt olduktan sonra öğrenci belgesiyle askerlik şubesine gidip tecil ettirebilirsin. Tercih yaptığın tarih ile açıklanma tarihi arasında askerlik ne olur orasını öğrenmek lazım.
  • 27-09-2020, 21:45:36
    #5
    Sheeba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevcut öğrencilik ilişiğiniz son diplomanızdan bir seviye yukarıda olduğu sürece tecile devam edersiniz. Yani evet, önlisanstan lisans seviyesine çıktığınız için tecil edilir. Aynı şekilde lisanstan sonra yüksek lisansa geçiş ve ardından doktora gibi süreç devam eder. Aynı türden ikinci bir eğitimde tecil süre bitiminin ardından tekrar uygulanmaz.
    Yani tecil dolsa bile dolduktan sonra kayıt yapabiliyorum. Koranadan dolayı sınav ertelendi. Tecil dolduktan sonra üniversiteye kayıt olunuyorsa iyi. Çünkü şuan tercih yapılıyor açıklanacak falan zaman geçecek.
  • 27-09-2020, 21:46:05
    #6
    GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üni kayıt olduktan sonra öğrenci belgesiyle askerlik şubesine gidip tecil ettirebilirsin. Tercih yaptığın tarih ile açıklanma tarihi arasında askerlik ne olur orasını öğrenmek lazım.
    Bende onu merak ediyorum aslında...
  • 27-09-2020, 21:48:25
    #7
    groom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende onu merak ediyorum aslında...
    Henüz sınav süreçleri devam ettiğinden dolayı bence bir sıkıntı olmaz sınavlar açıklanır açıkta kalırsanız peşinize düşerler diye düşünüyorum
  • 28-09-2020, 20:35:25
    #8
    groom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önlisans'tan mezun olup 2 yıl tecilden sonra üniversite kazansak askerlik tekrar tecil oluyor mu? Benim tecilim bugün doldu. DGS ile tercih yapacağım ama askerlik sıkıntı olur mu? Tecil yapabilir miyim?
    Arkadaşlar dün bu soruyu sormuştum bugün askerlik şubesine gittim, önce içeriye almadılar sonra güvenlik bir şekilde soktu beni içeriye. Soruyu orada sordum onlarda net cevap veremedi. Bir şey olmaz dediler. Biri asker kaçağı olursun en fazla dedi. Biri yoklama başvurusunda bulun muayene ol biz iptal ederiz dedi. İçeride zaten adam gibi çalışan yoktu bomboştu hiç kimse işlem yapmıyor. Ben şimdi ne yapayım? TSK'nın iletişim bilgi için telefon numarası falan var mı? Onlardan net bilgi alsam.