DGS ve askerlik tecil
7
●286
- 27-09-2020, 21:41:04Mevcut öğrencilik ilişiğiniz son diplomanızdan bir seviye yukarıda olduğu sürece tecile devam edersiniz. Yani evet, önlisanstan lisans seviyesine çıktığınız için tecil edilir. Aynı şekilde lisanstan sonra yüksek lisansa geçiş ve ardından doktora gibi süreç devam eder. Aynı türden ikinci bir eğitimde tecil süre bitiminin ardından tekrar uygulanmaz.groom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2020, 21:45:36Yani tecil dolsa bile dolduktan sonra kayıt yapabiliyorum. Koranadan dolayı sınav ertelendi. Tecil dolduktan sonra üniversiteye kayıt olunuyorsa iyi. Çünkü şuan tercih yapılıyor açıklanacak falan zaman geçecek.Sheeba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2020, 21:46:05Bende onu merak ediyorum aslında...GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2020, 21:48:25Henüz sınav süreçleri devam ettiğinden dolayı bence bir sıkıntı olmaz sınavlar açıklanır açıkta kalırsanız peşinize düşerler diye düşünüyorumgroom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2020, 20:35:25Arkadaşlar dün bu soruyu sormuştum bugün askerlik şubesine gittim, önce içeriye almadılar sonra güvenlik bir şekilde soktu beni içeriye. Soruyu orada sordum onlarda net cevap veremedi. Bir şey olmaz dediler. Biri asker kaçağı olursun en fazla dedi. Biri yoklama başvurusunda bulun muayene ol biz iptal ederiz dedi. İçeride zaten adam gibi çalışan yoktu bomboştu hiç kimse işlem yapmıyor. Ben şimdi ne yapayım?groom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TSK'nın iletişim bilgi için telefon numarası falan var mı? Onlardan net bilgi alsam.
TSK'nın iletişim bilgi için telefon numarası falan var mı? Onlardan net bilgi alsam.