Önlisans'tan mezun olup 2 yıl tecilden sonra üniversite kazansak askerlik tekrar tecil oluyor mu? Benim tecilim bugün doldu. DGS ile tercih yapacağım ama askerlik sıkıntı olur mu? Tecil yapabilir miyim?
Arkadaşlar dün bu soruyu sormuştum bugün askerlik şubesine gittim, önce içeriye almadılar sonra güvenlik bir şekilde soktu beni içeriye. Soruyu orada sordum onlarda net cevap veremedi. Bir şey olmaz dediler. Biri asker kaçağı olursun en fazla dedi. Biri yoklama başvurusunda bulun muayene ol biz iptal ederiz dedi. İçeride zaten adam gibi çalışan yoktu bomboştu hiç kimse işlem yapmıyor. Ben şimdi ne yapayım?

TSK'nın iletişim bilgi için telefon numarası falan var mı? Onlardan net bilgi alsam.