Mevcut öğrencilik ilişiğiniz son diplomanızdan bir seviye yukarıda olduğu sürece tecile devam edersiniz. Yani evet, önlisanstan lisans seviyesine çıktığınız için tecil edilir. Aynı şekilde lisanstan sonra yüksek lisansa geçiş ve ardından doktora gibi süreç devam eder. Aynı türden ikinci bir eğitimde tecil süre bitiminin ardından tekrar uygulanmaz.
Yani tecil dolsa bile dolduktan sonra kayıt yapabiliyorum. Koranadan dolayı sınav ertelendi. Tecil dolduktan sonra üniversiteye kayıt olunuyorsa iyi. Çünkü şuan tercih yapılıyor açıklanacak falan zaman geçecek.