Önlisans'tan mezun olup 2 yıl tecilden sonra üniversite kazansak askerlik tekrar tecil oluyor mu? Benim tecilim bugün doldu. DGS ile tercih yapacağım ama askerlik sıkıntı olur mu? Tecil yapabilir miyim?