Önlisans'tan mezun olup 2 yıl tecilden sonra üniversite kazansak askerlik tekrar tecil oluyor mu? Benim tecilim bugün doldu. DGS ile tercih yapacağım ama askerlik sıkıntı olur mu? Tecil yapabilir miyim?
Mevcut öğrencilik ilişiğiniz son diplomanızdan bir seviye yukarıda olduğu sürece tecile devam edersiniz. Yani evet, önlisanstan lisans seviyesine çıktığınız için tecil edilir. Aynı şekilde lisanstan sonra yüksek lisansa geçiş ve ardından doktora gibi süreç devam eder. Aynı türden ikinci bir eğitimde tecil süre bitiminin ardından tekrar uygulanmaz.