Üniversite değişim hakkında
4
●81
- 28-08-2020, 12:53:57Merhaba arkadaşlar bu yıl üniversiteye yerleştim bölümümü seviyorum fakat ili sevmediğimden dolayı aynı bölümü başka ilde okumak mümkün mü ? Nasıl oluyor bilen varsa aydınlatırsa sevinirim
- 28-08-2020, 13:00:25Merkezi yatay geçiş yapabilirsin, ya da ortalaman yüksek ise ortalama ile yatay geçiş yapma hakkın var
- 28-08-2020, 13:28:18arkadaş güzel anlatmış ben de biraz açayım hemşehrim.
merkezi yatay geçişi yerleştiğin seneki puanına göre yaparsın, bu şöyle olur mesela okuduğun üniye 390 puanla girmişsen, 390'ın altında olan herhangi bir ilde herhangi bir bölüme yerleşebilirsin.
yatay geçiş de hem ortalamaya göre olabilir, kimi okul ortalamayla birlikte yerleştiğin seneki puanı da dikkate alıyor. gitmek istediğin okulu kararlaştırıp öyle hareket etmen daha doğru olur. - 28-08-2020, 13:30:34gurcan_kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler cevaplar için peki şuan kazandığım üniversiteye mecburen bir yıl gitmek zorunda mıyım? Yani geçiş ne zaman yapılabilir?sirisaac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2020, 13:37:51en az bir dönem geçmesi gerekiyormalatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
, ama yine de geçmek istediğin üniversitenin duyurularını takip etmelisin belki pandemi dönemi vs. yeni bi şeyler olabilir.
, ama yine de geçmek istediğin üniversitenin duyurularını takip etmelisin belki pandemi dönemi vs. yeni bi şeyler olabilir.