Teşekkürler cevaplar için peki şuan kazandığım üniversiteye mecburen bir yıl gitmek zorunda mıyım? Yani geçiş ne zaman yapılabilir?
en az bir dönem geçmesi gerekiyor

, ama yine de geçmek istediğin üniversitenin duyurularını takip etmelisin belki pandemi dönemi vs. yeni bi şeyler olabilir.