Merhaba arkadaşlar bu yıl üniversiteye yerleştim bölümümü seviyorum fakat ili sevmediğimden dolayı aynı bölümü başka ilde okumak mümkün mü ? Nasıl oluyor bilen varsa aydınlatırsa sevinirim