Tahmini ortalamam : +3.10
Ek olarak birden fazla üniye aynı anda yatay geçiş başvurusu mümkün mü ? Yani biri olmazsa diğeri olsun gibisinden.
Başından geçmiş veya bilgisi olan arkadaşlar konuya yazarsa memnun olurum. Herkese hayırlı haftasonları diliyorum