Kontenjan açılırsa her okula başvuru yapabiliyorsun. Ben 2 okula yapmıştım 2 side çıkmıştı, kendi istediğim okula kayıt oldum. Alttan dersin olmaması gerekiyor diye biliyorum. Ortalamam 3.6 idi.