Evet aynı bölüm için geçiş yapılacak.1. sınıftayım şuan ara dönemde geçmek istiyorum. Her okul almıyor biliyorum öğrenci işleriyle görüştüğümde biz alıyoruz 3 kişi kontejan oluyor dedi. Konuda belirttiğim tahmini ortalamam ile yerleşmem %50 ihtimal gibi görünüyor :/
ortalama olayı şudur;
genelde 2.5 - 2.7 ve üstü ortalama isterler ve alttan dersinizin olmaması gerekiyor.
burdaki bu ortalama şöyle etkili örnek verelim 2 kişilik yatay geçiş kontenjanı veren bir üniversiteye 5 kişi başvurduğunda en yüksek ortalamaya sahip ilk 2 kişiyi alacaklar.
bu yüzden ortalamanızın yüksek olması şansınızı arttıracak.