Kontenjan açılırsa her okula başvuru yapabiliyorsun. Ben 2 okula yapmıştım 2 side çıkmıştı, kendi istediğim okula kayıt oldum. Alttan dersin olmaması gerekiyor diye biliyorum. Ortalamam 3.6 idi.
3.6 zor görünüyor hocam, sadece 4 saatlik ders notum 55 onun dışında BB den düşük notum yok hatta AA olanlarda var. Ama diğer ders sıkıntı yapar endişesi ile +3.10 ortalama dedim.