Yatay geçiş için neredeyse çoğu yüksekokul min. 2.5 ortalama şartını koşuyor. Peki 4 üzerinden ortalama kaç not ile yeterli seviyeye ulaşır tahminen ? (4 ort mümkün görünmüyor malesef :/)
Tahmini ortalamam : +3.10
Ek olarak birden fazla üniye aynı anda yatay geçiş başvurusu mümkün mü ? Yani biri olmazsa diğeri olsun gibisinden.
Başından geçmiş veya bilgisi olan arkadaşlar konuya yazarsa memnun olurum. Herkese hayırlı haftasonları diliyorum