• 02-07-2014, 20:42:34
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bende sabahı seviyorum şahsen 8:30 da bile başlayan ders vardı ama napcan gunduz uyumak bana gore degıl pek gece muhakkak sabahlanıyordur
  • 02-07-2014, 23:51:59
    #11
    Ben ikinci öğretim okuyorum , yan odamdaki arkadaş örgündü ve 8:30 da derse gidiyordu.Bizim dersler en erken 15:30 da başlar en geç 9 9 30 gibi biter.Ama hergün değil o da.Tabi üniversiteye göre değişir. 15:30 da girip 18.00 da çıktığımızda çok olur. Tek dezavantajı bence harç parası.
  • 03-07-2014, 01:32:24
    #12
    İkinci öğretim iyi olur 2-3 de dersin başlar sabah erken kalkmazsın tabi harç senin için sıkıntı olmayacaksa
  • 18-07-2014, 13:02:52
    #13
    ikinci öğretim dezavantaj bence .ben 5 sene okudum iş hayatına başlayınca çok zorlandım adapte olmakta biyolojik saat açısından dikkat etmeni tavsiye ederim.
  • 18-07-2014, 13:04:11
    #14
    Harç paraları yüksek başka hiçbir farklılığı yok..
    Zaten kaldığın dersi alttan alıosun 1. öğretimsen öğleden sonra da giriosun,
    2. öğretimsen de sabahtan gelmek zorunda kalıosun



    bişi değişmiyo
  • 21-07-2014, 08:18:05
    #15
    Harç haricinde dezavantajı yok hatta ortalama kasmak açısından çok daha avantajın var.
  • 21-07-2014, 13:26:35
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an ikinci öğretim okuyorum. Gideceğin şehirde deniz varsa tadından yenmeyecek bir durum. Ama yoksa da çok rahat edeceğin bir durum.

    İnternette yazıldığı gibi kimse ikinci öğretimlere garip bakmıyor.
    Birinci öğretime giden arkadaşım bizi özlediğini, sınıflarda derste herkesin uyuduğunu söylüyor.
    Arkadaşlarınla bolca zaman geçiriyorsun.
    Hocalar günün verdiği yorgunlukla daha rahat ve daha az ders işliyor.
    Sınavlarda ikinci öğretimler daha yüksek not alıyor. Çünkü ne kadar rahat yaşıyor görünseler de zamanı asıl planlayan ikinci öğretimde okuyanlardır.
    UEFA veya lig maçlarını kaçırıyorsun çoğu zaman.
    İkinci öğretimde okuyan kızlar çok daha güzel. Bu bir gerçek. Çünkü hepsi kendine iyi bakıyor. Sabah kalktığı gibi gelmiyor.
    İkinci öğretimde sanıldığının aksine daha çok kız oluyor. (bizim sınıf 70 kız 30 erkek - halkla ilişkiler)
    Gittiğinde mutlaka üst sınıftan kızlarla iletişim kur. Biz öyle yaptık ve gelecek senenin tüm sorularını aldık. Hocalar genelde hep aynı soruyu soruyorlar.
    Kışın tatil zamanı yarın tatil mi değil mi kaygısı taşımazsın. Sabah gitmemişlerse sende gitmezsin.
    Yarım gün tatil olduğu günler sana tamamen tatildir.

    Uzayııııppp gider.
    bende bu yıl halkla ilişkiler 2. ögretim yazdım hep senin üni hangisi hocam ?
  • 21-07-2014, 13:43:04
    #17
    Üyeliği durduruldu
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an ikinci öğretim okuyorum. Gideceğin şehirde deniz varsa tadından yenmeyecek bir durum. Ama yoksa da çok rahat edeceğin bir durum.

    İnternette yazıldığı gibi kimse ikinci öğretimlere garip bakmıyor.
    Birinci öğretime giden arkadaşım bizi özlediğini, sınıflarda derste herkesin uyuduğunu söylüyor.
    Arkadaşlarınla bolca zaman geçiriyorsun.
    Hocalar günün verdiği yorgunlukla daha rahat ve daha az ders işliyor.
    Sınavlarda ikinci öğretimler daha yüksek not alıyor. Çünkü ne kadar rahat yaşıyor görünseler de zamanı asıl planlayan ikinci öğretimde okuyanlardır.
    UEFA veya lig maçlarını kaçırıyorsun çoğu zaman.
    İkinci öğretimde okuyan kızlar çok daha güzel. Bu bir gerçek. Çünkü hepsi kendine iyi bakıyor. Sabah kalktığı gibi gelmiyor.
    İkinci öğretimde sanıldığının aksine daha çok kız oluyor. (bizim sınıf 70 kız 30 erkek - halkla ilişkiler)
    Gittiğinde mutlaka üst sınıftan kızlarla iletişim kur. Biz öyle yaptık ve gelecek senenin tüm sorularını aldık. Hocalar genelde hep aynı soruyu soruyorlar.
    Kışın tatil zamanı yarın tatil mi değil mi kaygısı taşımazsın. Sabah gitmemişlerse sende gitmezsin.
    Yarım gün tatil olduğu günler sana tamamen tatildir.

    Uzayııııppp gider.
    Arkadaş durumu olabildiğince özetlemiş;

    * Gideceğin yer kırsal kesim ve soğuk ise ikinci öğretimi hiç mi hiç tavsiye etmiyorum (Bilecik'te okudum, okulda birçok kez mahsur kaldım kar yağışı yüzünden.)

    * Zaman konusunda hiç bir şekilde dezavantajın yok. Planını, programını ders saatine göre organize edersen günün neredeyse tamamı sana ait oluyor.

    * Arkadaş, hocaların yorgun olup ikinci öğretimde çok fazla ders işlemediğini düşünüyor ama bu hocadan hocaya değişir. (Örnek: Görsel Programlama dersim gece 01:30 civarı bitiyor idi.)

    * Dizi, film, maç, organizasyon vs. gibi etkinlikleri kaçırabilme olanağın çok yüksek. Ama organizasyon dışında diğerlerini internetten zaten rahatlıkla takip edebilirsin.

    * Kızlar konusu bölüme göre değişir, ikinci öğretimdeki kızlar normal öğretimlere göre çok daha güzel oluyor gibi kıyaslama yapmak doğru olmaz. Bölüme ne düşerse öpte başına koy sen. Yok illâ kız göreceğim diyorsan normal öğretimlerle beraber kalk okula git, bir ava çık derim.

    * İkinci öğretimler sınavlarda avantajlı oluyor. Hem ders çalışma hem de sorulacak sorular ile ilgili daha kolay bilgi sahibi olabiliyor. Biz, üst sınıflarla arkadaşın dediği gibi hep iletişim halindeydik, soruları az çok biliyorlardı. Level atladıysak hep o cici kızlar sayesinde, buradan onlara tekrar tekrar teşekkürler.

    Son olarak; yapacağın seçim sana şimdiden hayırlı olsun dostum, inşallah güzel bir yerde olursun.
  • 21-07-2014, 18:30:37
    #18
    Engue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bu yıl halkla ilişkiler 2. ögretim yazdım hep senin üni hangisi hocam ?
    selçuktayım hocam. çıkarsa ulaş bana yardımcı olurum.