Ben ikinci öğretim okuyorum , yan odamdaki arkadaş örgündü ve 8:30 da derse gidiyordu.Bizim dersler en erken 15:30 da başlar en geç 9 9 30 gibi biter.Ama hergün değil o da.Tabi üniversiteye göre değişir. 15:30 da girip 18.00 da çıktığımızda çok olur. Tek dezavantajı bence harç parası.