Şu an ikinci öğretim okuyorum. Gideceğin şehirde deniz varsa tadından yenmeyecek bir durum. Ama yoksa da çok rahat edeceğin bir durum.
İnternette yazıldığı gibi kimse ikinci öğretimlere garip bakmıyor.
Birinci öğretime giden arkadaşım bizi özlediğini, sınıflarda derste herkesin uyuduğunu söylüyor.
Arkadaşlarınla bolca zaman geçiriyorsun.
Hocalar günün verdiği yorgunlukla daha rahat ve daha az ders işliyor.
Sınavlarda ikinci öğretimler daha yüksek not alıyor. Çünkü ne kadar rahat yaşıyor görünseler de zamanı asıl planlayan ikinci öğretimde okuyanlardır.
UEFA veya lig maçlarını kaçırıyorsun çoğu zaman.
İkinci öğretimde okuyan kızlar çok daha güzel. Bu bir gerçek. Çünkü hepsi kendine iyi bakıyor. Sabah kalktığı gibi gelmiyor.
İkinci öğretimde sanıldığının aksine daha çok kız oluyor. (bizim sınıf 70 kız 30 erkek - halkla ilişkiler)
Gittiğinde mutlaka üst sınıftan kızlarla iletişim kur. Biz öyle yaptık ve gelecek senenin tüm sorularını aldık. Hocalar genelde hep aynı soruyu soruyorlar.
Kışın tatil zamanı yarın tatil mi değil mi kaygısı taşımazsın. Sabah gitmemişlerse sende gitmezsin.
Yarım gün tatil olduğu günler sana tamamen tatildir.
Uzayııııppp gider.
bende bu yıl halkla ilişkiler 2. ögretim yazdım hep senin üni hangisi hocam ?