Konu
İkinci Öğretim Okumak
18-07-2014, 13:02:52
#13
Laura
ikinci öğretim dezavantaj bence .ben 5 sene okudum iş hayatına başlayınca çok zorlandım adapte olmakta biyolojik saat açısından dikkat etmeni tavsiye ederim.