Konu
İkinci Öğretim Okumak
03-07-2014, 01:32:24
#12
SinneR38
İkinci öğretim iyi olur 2-3 de dersin başlar sabah erken kalkmazsın tabi harç senin için sıkıntı olmayacaksa